۵ اشتباه بزرگ بازاریابی

اجازه ندهید که این ۵ اشتباه بزرگ بازاریابی شما را خراب کند

 

شما فکر می کنید که تا به حال، اکثر شرکتهای معروف و شناخته شده متوجه شدند که کدام استراتژی های بازاریابی کارآمد بوده و بالعکس.

 

اما حقیقت این است که در واقع اشتباهات بازاریابی زیادی وجود دارد که شرکت‌ها همچنان مرتکب می‌شوند ودرنتیجه باعث از دست رفتن مشتریان، فروش کمتر، و لکه دارشدن نام تجاری آنها میشود.

تولید محتوای نامناسب، لوگوهای ناخوشایند، تبلیغات اشتباه و ….

وقتی تلاش‌های بازاریابی شرکت های بزرگ با شکست مواجه می‌شود، این یک فرصت یادگیری برای همه است.

به همین دلیل است که در این مقاله، به ۵ اشتباه اصلی بازاریابی که توسط برخی از شرکت‌های بزرگ و شگفت‌آور صورت گرفته است میپردازیم.

همچنین به ۱۵ مثال واقعی از هر یک از این اشتباهات اشاره خواهیم کرد. به این ترتیب، می‌توانید استراتژی‌های بازاریابی خود را اصلاح کنید تا بتوانید در سال پیش رو سرنخ‌ها و فروش بیشتری را به ارمغان بیاورید.

پس بریم برای مطالعه این مقاله

اشتباه بازاریابی شماره ۱: عدم درک صحیح از بازارهای هدف ( برای مطالعه بیشتر کلیک کنید)

اشتباه بازاریابی شماره ۲: توسعه محصولی که با برند مطابقت ندارد ( برای مطالعه بیشتر کلیک کنید)

اشتباه بازاریابی شماره ۳: طراحی لوگو … مشکوک است ( برای مطالعه بیشتر کلیک کنید)

اشتباه بازاریابی شماره ۴: استفاده از پیام های غیر معتبر ( برای مطالعه بیشتر کلیک کنید)

اشتباه بازاریابی شماره ۵: تلاش برای دست یابی به پول نقد از یک تراژدی ( برای مطالعه بیشتر کلیک کنید)


اگر میخواهید از ظرفیت نیروهای فریلنسر طراح ما برای کسب و کار خود استفاده کنید حتما با ما در ارتباط باشید

آینده از آن فریلنسر هاست

نظر