خلاقیت در بسته بندی خشکبار و مواد غذایی

بسته بندی خلاقانه و رعایت تکنیک های خلاقیت در بسته بندی خشکبار میتونه فروشتون رو بیشتر کنه. در این مقاله چندتا تکنیک رو با هم مرور میکنیم. بسته بندی شیک و خلاقانه نگاه­ ها رو به سمت خودش میکشه، نام و نشون کسب و کارتون رو توی ذهن مشتری حک می‌کنه و حس و حال خوبی رو به مخاطبتون منتقل میکنه.

تجربه میگه مهمترین چیزی که مشتری رو به سمت کالا جذب می‌کنه و قانعش میکنه که محصول رو بخره، بسته بندی جذاب و خلاقانه اون کالاست. احتمالاَ شما هم فهمیدین که یک محصول با بسته بندی خاص، بیشتر از یه محصول با بسته بندی ساده فروش داره. مشتری ها به دنبال طرح ­های بسته بندی خلاقانه و جدید هستن. طرح های قدیمی و تکراری دیگه کسی رو جذب نمیکنه. حلاقیت در بسته بندی خشکبار یکی از مهمترین قدم های شناسوندن خودتون به مشتری ها و افزایش فروشتونه. اگه در این زمینه اطلاعات بیشتری میخواین میتونن مقاله برندسازی خشکبار رو مطالعه کنین.

حالا بیاین با هم چندتا نکته درباره خلاقیت در بسته بندی خشکبار و مواد غذایی رو با هم مرور کنیم:

تقلید یا خلاقیت، تهدید یا فرصت

توی بازار پر از طرح  و بسته بندی، کسی که بتونه چشم های بیشتری رو روی کالاش خیره کنه، ‌برنده میشه. تقلید ممکنه تجارت شما رو به خطر بندازه یا شاید هم مفید باشه، بستگی داره چطوری تقلید کنین!! با کمی خلاقیت میتونین از تهدید تقلید یه فرصت بسازین و راه صد ساله رو یه شبه طی کنین. یادتون نره چیزی که بیشتر مشتری رو جذب کالا میکنه خلاقیت توی بسته بندی اون محصوله، جنس بسته بندی اونقدر مهم نیست.

بسته بندی جذاب پسته حندان

با خلاقیت در بسته بندی قسمتی از محصولتون رو نشون بدین

بیشتر مشتریا دوست دارن بدونن که قراره چی رو میخرن. اگه نتونن یه نگاه کوچولو توی بسته بندی بکنن پس از کجا بدونن که چی توی بسته بندیه. برای این کار معمولا یه دریچه روی بسته بندی طراحی میکنن که میشه به وضوح محصول رو دید و در همون وهله اول در فروشگاه مشتری میتونه کیفیت محصول رو محک بزنه.

نشون دادن ویژگی اصلی محصول در بسته بندی خلاقانه

به بسته بندی ­های زیر دقت کنین. یه کم عجیب و غریب به نظر میرسن. انگار خودتون دارین محصول رو از درخت می­ چینین، یه کم غیرعادیه، نه؟! این بسته بندی یه تصویر ذهنی برای مشتری ایجاد میکنه که انگار وسط طبیعته. در نتیجه توی ذهن مشتری محصول شما در مقایسه با بقیه خیلی طبیعی تر و سالم تر به نظر میرسه. اینطور نیست؟! این همون پیام و ویژگی اصلی محصولتونه که میخواستین به مشتری منتقل کنین. ارگانیک بودن، طبیعی بودن و سلامت محوری…….

استفاده از المان های طبیعی در بسته بندی خلاقانه خشکبار

اغراق و مبالغه در طرح بسته بندی 

این شخصیت های کارتونی انگار اینقدر گرسنه هستن که دهنشون تا آخر بازه و حاضر نیستن آجیل هاشون رو به کسی بدن و با اشتهایی سیری ناپذیر مشغول خوردن اون ها هستن. شما هم اگه میتونین با  اغراق و مبالغه در بسته بندی خلاقانه و استفاده به جا از شکل ها، رنگ ها و تصاویر بسته بندی خودتون رو خاص کنین. طوری که در کسری از ثانیه نظر مشتریها رو جلب کنه.

تکنیک مبالغه در بسته بندی خشکبار

شوخی با خشکبار هم یه نوع خلاقیته

اگه میتونین مردم رو بخندونین، حتماَ این کار رو انجام بدین. خشکبارهای اهل موسیقی ایده جالبیه، مگه نه؟ این خشکباری ها با خلاقیت و طنزی که در بسته بندی شون به کار بردن تونستن ظاهری جالب و بامزه ارائه کنن و نهایتا در مقایسه با سایر رقباشون کاملاَ موفق تر باشن.

شوخ طبعی در بسته بندی خشکبار

سنت شکنی خلاقانه

اگه محصولتون و بسته بندیش خیلی سنتیه و قدمت داره و کلاسیکه، با کمی خلاقیت میتونین یه بسته بندی جدید و جذاب براش ابداع کنید. ببینین خلاقیت در طراحی بسته بندی مغز تخمه و پسته به روش های زیر، چقدر جذاب و کاربردی ترشون کرده. پس با یک تیر دو نشون زدین؛ یک بسته بندی مفید و کاربردی به همراه طراحی خلاق، بی نظیر و ستودنی.

سنت شکنی در بسته بندی خلاقانه خشکبار

تیم فریپلا بصورت تخصصی روی بازار آجیل و خشکبار ایران تمرکز کرده و خدمات متنوعی در این حوزه ارائه میکنه. برای مشاهده خدمات ما اینجا کلیک کنید.

ما آماده ایم تا در تمام مسیر رونق کسب و کارتون و افزایش فروشتون در کنار شما باشیم. برای همراهی کافیه به یکی از شماره تماس های ما پیام بدین.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید تا مطالب تکمیلی را به طور منظم دریافت کنین.
#فریپلا #خلاقیت_در_بسته_بندی_خشکبار#بسته_بندی_خشکبار

نظر